Two in one

Tisdagskvällen spenderades på Four Seasons på en tillställning för Transplantations kongressen som håller på några dagar... Om jag ska vara helt ärlig så är jag fortfarande inte klar med vad som diskuteras men så länge jag får åka på härliga tillställningar, träffa vänner och äta god mat klagar jag inte. 
 
 Man kan verkligen vänja sig vid detta livet!
 
Denna, onsdagskväll spenderade vi istället ute i öknen på en farm - en så kallad 'Arabian night' och även det var en fantastisk upplevelse med hennatatueringar, traditionell dans och musik, hur mycket mat som helst och massor med varma, kärleksfulla människor. Jag träffade en underbar pakistansk kvinna som lärde mig om kulturen, hur man knyter en sjal, och hennes resa genom arabländerna - allt detta medan hon varmt kramade min hand.
 
________________________________________________________________________________________________________
 
 
And to all a good night

Kommentarer :

#1: Linnea

Guud, vilka fina bilder!! Tillstællningen ser ju helt fantastisk ut! Lite avis hær borta.... PUSS

Svar: Tack vännen! :) Det var verkligen otroligt! Pussss
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :