Two lanes of freedom

Godmorgon mina nära och kära!
Jag sitter här med mitt morgon te och försöker minnas om min bil har 2 eller 4 dörrar... Min allra första bil som jag älskar så mycket och jag kan inte ens minnas hur hon ser ut! Lilla Happy, jag kommer snart hem och tar hand om dig igen. Det kan till och med vara så att jag tar med mig en present eller två för att du ska bli glad och överleva sommaren med mig.
Se där - 2 dörrar! 
Jag saknar känslan jag får av att köra bil. För mig var det kärlek från första stund att få sitta vid ratten och jag kan inte tänka mig att jag någonsin kommer tröttna på det, för hur kan man tröttna på frihet? 
Med brusande musik ur de gamla högtalarna och tom vägbana enda fram till horisonten. Jag vet att hur långt jag än kör kommer jag aldrig komma fram men det är jag som bestämmer viken väg jag ska ta och vart jag kommer hamna.
Amanda i kontroll - hur ofta är det så?

Kommentera inlägget här :