. . . T W O . . .

Efter lunch tog vi oss ut i den stekande hettan och gick över till Mariella på en eftermiddags fika. Hon är konstnär och när man kommer hem till henne är det som att gå in i en målning med alla dess färger och motiv. Det är häftigt att träffa så kreativa och fantasifulla människor med öga för inredning och med en inlevelse som kan framhäva känslor ur drag med en borste. Det är verkligen inspirerade för en dödlig extremt okonstnärlig människa som jag. Dessutom skulle hon kunna öppna ett bageri på sidan av sin konstnärliga karriär då hennes bakverk var av högst kvalité och såååå smarrigt!
_________________________________________________________________________________________________________________________
Kvällen sprang på oss och vi drog oss tillsammans med fina Lara och Atle till Trader's Vic där vi träffade Inga och Halldor och åt en brak middag! Hummer soppa, cheeseballs, musslor och chrispy duck gör nu att min mage står rakt ut och det känns som att jag inte kommer vara hungrig på ett år...
Jag har träffat så många otroliga människor här, kvällens fyra filurer är bara några av många. Genuint snälla och generösa människor som jag kommer sakna hemskt mycket!
Imorgon står det packning på schemat men en stund vid poolen ska jag nog klämma in också!
To all a good night

Kommentarer :

#1: godis för själen

Åh vilken fin blogg och fina bilder från din resa

skriven

Kommentera inlägget här :