. . . F O U R . . .

Idag har jag och tjejerna varit på en urmysig lunch hos Sigga. Vi träffades där vid tolv och helt plötsligt var klockan halv fem, utan att någon av oss vet hur det gick till! Det är verkligen härligt när man pratar så mycket att man inte märker att tiden bara tickar förbi. Fy vad jag kommer sakna er! Nu ska vi snart iväg till Sintra med familj för ännu mera mat. Schemat är fullt nu för man vill hinna träffa och säga hejdå till så många som möjligt...
____________________________________________________________________________________________________________________________
Jag hoppas att alla kommit ihåg att ge en extra kram till våra underbara mödrar idag då det är mors dag!
Det finns ingen som du mamma, jag älskar dig
_____________________________________________________________________________________________________________________________
För övrigt är packningen i full gång här borta! Jag kommer ha problem med att få i allting i mina väskor men jag hoppas på att ordspråket "våld löser allt" kommer att hjälpa mig med den saken! Det är konstigt hur mycket man kommer på att göra dagarna innan en resa. Just nu sitter jag och försöker beställa ett nytt simkort till min mobil - något jag trodde skulle vara helt omöjligt men personalen på halebop fixar allt! Jag kan starkt rekommendera att höra av sig till dem via chat om man har funderingar över något - snabba och klara svar! Härligt
 
Ha en härlig mors dag alla mammor där ute! 

Kommentera inlägget här :