Like sands through the hourglass

Som bullrande åska bygger irritationen upp inom mig. Den äter upp all min ork och gör att sekunderna sakta, sakta ålar sig fram medan de sista kornen i mitt tålamods timglas rinner mot sitt slut. Så utan tålamod, ork och med irritation ut i fingertopparna exploderar jag. Efteråt finns det ingen som mår sämre än vad jag gör. Skam. Varför blir jag så irriterad över ingenting? Alla är trötta ibland men det är som att jag inte kan tänka på något annat... Hmm. Jag kanske borde prata med någon om det.
 
 
På tal om att bubbla över, idag var första dagen sedan jag satte min fot i Saudi som det var dåligt väder. Nu på kvällen har det åskat och regnat och det är beräknat komma en ordentlig storm efter helgen, dvs på lördag. Det låter förmodligen som motsatsen till vad ni hemma i Sverige hoppas på men jag önskar det blir oväder. Jag tror jag behöver ha något kollapsa över huvudet på mig. Att himlen öppnar sig och bjuder på ett smörgåsbord av åska, regn och blixtrar kanske är precis vad som kan få mig att lugna ner stormen som okontrollerat dominerar mina humörsvängningar. 
 
Jag ber om ursäkt på förhand. Men tyvärr också i efterhand; förlåt papps. 
To all a good night

Kommentarer :

#1: Linnea

<3

Svar: <3 <3 Saknar dig!
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :