Tickin' away

      
 
Vi har haft en riktig myshelg - ja, vår är nu slut medan eran börjar men eftersom hela mitt liv är en helg så är jag inte avundsjuk på er - legat vid poolen, promenerat i öknen och dansat på gymmet. Vi har även sett Bourne filmerna och om ni inte har sett dem bör ni bli varnade (vilket jag skulle blivit) SE DEM INTE! För om ni gör det kommer ni aldrig mer kunna uppskatta någon annan film... Jag är så såld! 
 
Vill även skänka en tanke till min fina far som fått stå ut med mina humörsvängningar denna helg...
Men som jag skrev i mitt förra inlägg (I like it, I love it) så finns det en man som vet hemligheten till dessa utbrott och han kan informera er som fortfarande är lyckligt ovetande. 
Taggar: I like it, I love it;

Kommentarer :

#1: LINNEA

ofta du inte sett dem tidigare, haha. geek. säger hon utan liv. jag vill se mer bilder på huset!!! ;) puss

Svar: Ofta du inte tipsat om dem! haha - I'll see what I can do my dear :)
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :