Live like you were dying

Den här härlig dagen började med att jag, efter en natt i en varm puppa av täcken och filtar - eftersom att pappa envisas med att man ska sova i en aircondition orkan, vilket konstigt nog får en att gå in i dvala - vaknade och fick frukost på sängen av min käre far. Runt nio ringde en isländsk kvinna på dörren som drog med mig till gymmet och tro mig, då vaknar man verkligen! Efter lunch fick jag min fina mammas uppmärksamhet i nästan tre timmar då vi pratade igenom allt mellan himmel och jord. 
 
En promenad senare gjorde jag i ordning ett väldoftande bad med frusna fingrar och har legat och andats in ångan medan Tim McGraws fantastiska röst ekade i rummet i typ två timmar nu. Det kan inte finnas något mer avslappnande!
 
 
 

Kommentarer :

#1: LINNEA

saknar dig <3

Svar: saknar dig också hjärtat <3
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :