If I died today

Torsdags promenaden runt DQ var väldigt väldigt varm idag... Vi kom iväg runt 8 och vid 10 var det 30 grader och vi svettade oss fram de sista kilometerna. Men vi kunde se fram emot att komma hem och lägga oss vid poolen, vilket gjorde hela promenaden värt besväret!
Både jag och pappa har en stor kärlek till solen och spenderade hela eftermiddagen på var sin solstol. 
 
Svårt att tänka sig att det är halka och minusgrader hemma när det här nu har blivit min vardag... 
 
 
HONESTY.HEALTH.HAPPINESS

Kommentarer :

#1: Linnea

bajs vad jag saknar dig just nu

Svar: men gummsan! Saknar dig också! <3 önskar du va här!
Amanda

skriven
#2: LINNEA

jag med. du verkar ha det jättebra? :) Puss

Svar: Har det kanon! Mår så hemskt bra just nu :) Det enda som fattas är ni - mina fina vänner <3
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :