Time and time again

Idag har jag varit i Saudi Arabien i exakt två månader. Under den här tiden har jag sovit under stjärnklar himmel, ridit kamel till jag tappat känsel i rumpan, suttit på en toalett av guld, tappat hakan again and again över hur fördomsfulla människor kan vara, varit på Ambassad fest, gått promenader i stekande sol, tillbringar x antal timmar vid poolen och massor annat. Jag har även äntligen kommit ner med fötterna på jorden igen och lättnaden av det hänger i fortfarande men framförallt har jag pausat och tänkt över mitt lilla liv, vilket förde mig till beslutet om utbildning! Jag vet vad jag vill bli, jag vet vad och var jag vill plugga, jag vet hur jag vill bo när jag pluggar och jag vet när jag vill börja plugga. Det känns som en tyngd har släppt mina axlar, som att jag faktiskt ser fram emot mitt liv och som att det faktiskt, trots allt, kommer lösa sig för mig med. 
 
 
Allt som allt har vi haft en fin dag idag. Nu när hosta och snuva inte dominerar min och pappas vardag så är mitt största problem att jag har en blåsa under högra stortån, ett myggbett bakom örat och vildvuxna ögonbryn - Det måste jag verkligen ta tag i imorgon!
 
Valet att åka hit kan vara det bästa valet jag har gjort i mitt liv. Tack så hemskt mycket till alla er som stöttade mig och gjorde den möjlig men mest till min fina far som underlättar för mig, stöttar mig och skrattar med mig varje dag! 
And to all a good night

Kommentarer :

#1: Linnea

saay whaat. det vill jag høra mer om ;)

Svar: Mina buskiga ögonbryn? :)
Amanda

skriven
#2: LINNEA

vad annars? ;)

Svar: haha ;)
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :