Never a dull moment

Ritz-Carlton  



 



 
Bilderna talar för sig själv men hur mycket jag än fotade så kunde jag inte göra glamoren rättvisa. Jag har och kommer förmodligen aldrig se så mycket guld på ett och samma ställe. Något så enkelt som en stol på Ritz-Carlton är dyrare än allt jag äger. Bakelserna är dekorerade med riktigt guld och det finns kristalkronor som är större än hela mitt rum. Vi provsatt i prinsessornas sängar, vi drack kaffe i samma soffa som fotbollsstjärnan Lionel Messi och jag satt på en toalett gjord av guld! 
 
Jag måste finna mig själv en prins, så enkelt är det. Det är ju så här man ska leva!

Kommentarer :

#1: szesze

Du ser ut att ha det fantastiskt gumman! Du är värd allt detta, njut ordentligt!! <3

Svar: Tack vännen! A - det var verkligen en häftig upplevelse! Saknar er så hemskt mycket dock <3 <3 Hoppas du har det bra där uppe i norr! <3
Amanda

skriven
#2: Linnea

Gud vad nice det ser ut!! Kul med fler bilder :) Hur længe stannar din mamma? :9

Svar: Ja det har varit lite åsikter om att jag har för lite bilder så jag tänkte byta taktik ;) Hon åker tyvärr redan på lördag :( Varit jättemysigt att ha henne här ett tag!
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :