My supermom


                                   
      
Det har varit så underbart att ha mamma hos oss. Vi har haft en fantastisk vecka och besöket avslutades med en lugn och avslappnande pool-helg. I torsdags så började vi dagen med en lång promenad och gick efter det till poolen där vi låg och jäste i solen med var sin kaffekopp i handen. Fram mot eftermiddagen gick jag och mamma bort till kattungarna som jag är barnvakt åt och gullade med de små hårbollarna. Det är något med att vara kring djur som sprider till lugn hos mig, all stress och oro försvinner. Det är som att deras oskyldiga leenden smittar av sig och man kan bara njuta av den fina rosa bubblan de lever i. På kvällen grillade pappa kanongod kyckling som vi smaskade i oss med mozzarellasallad och halloumi. En riktigt fin dag - precis som dag också blev men med ett lite sorgligare slut. 
Nu har vi precis kommit hem efter att vi vinkat av mamma vid flygplatsen. Alltid lika tråkigt att säga hejdå till en förälder jag vet att jag inte kommer få se på ett tag. Nästa gång jag får träffa mamma är i sommar på syrrans examen - lååångt kvar... Och även om jag kommer sakna henne ännu mer nu så har vi haft en riktigt underbar vecka tillsammans som utan tvekan gör mödan värd.
 
 
Du är min idol mamma. Jag älskar dig 
 

Kommentera inlägget här :