From little things big things grow

 
Alla runt omkring mig spelar golf och jag börjar nu känna pressen lite... Kanske hade det varit bra att lära sig? Jag spelade lite när jag var liten och gick på lektioner med mina syskon men fastnade aldrig. Jag var barnet som hellre satte sig i bunkern och skrev i sanden än att faktiskt spela. Men lektionerna var inte helt förgäves - jag lärde mig att sortera piggar i färgordning, skriva perfekt skrivstil i sand och att använda en golfklubba som mikrofon inte är en bra idé på Green. Men när det gäller själva golf spelandet är mina talanger mycket begränsade! 
Dock är jag ju på det perfekta stället för att lära sig nu och har som sagt många vänner som spelar här. Vädergarantin måste också underlätta kan jag tänka mig... Vad tycker ni? Mamma säger att jag ska se det som en investering till äldre dagar för då är det kul att kunna spela och det kanske stämmer men det tar ju samtidigt tid och tålamod att lära sig - vilket det inte känns som att jag har.

Kommentarer :

#1: Linnea

Nej, vi kan hitta på något annat du och jag :D hehe

Svar: Det tycker jag låter bra för gud va jag var dålig! Haha! <3
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :