Dancing in the dark

Jag har så många tankar, funderingar och åsikter att jag ibland tror att det är emot mitt eget bästa. Idag har varit en riktig slappar dag och det är speciellt sådana dagar som många hinner sortera och rensa tankarna men jag fungerar lite tvärtom. I stressade situationer eller dagar då jag har packat med grejer att göra så fungerar allt. Det går som på räls och i huvudet är jag alltid tre steg före vad jag gör så att jag efterhand kan checka av och se till så att allt blir gjort. Men dessa dagar, när inget är planerat och man har all tid i världen att tänka igenom det som annars bara snurrar runt i huvudet, saker som jag vet att jag måste ta tag i, då sker ingenting.
Det är som att hjärnverksamheten får motorstopp.
Vad ska det bli av mig?
 
 
Det fanns en tid då jag hade allt klart för mig. Jag visste vad jag ville och var jag skulle. 
Livet va bra mycket enklare då... Men oj så mycket tråkigare!
I'm dancing in the dark
 

Kommentera inlägget här :