Baked Alaska

Pappa och jag ligger nu båda i var sin säng och huttrar med värkande huvuden och brännande halsar. Kul start på en ny vecka! Min mage vänder och vrider sig - jag ber en tyst bön om att det inte får vara magsjukan - jag tål inte att spy, det är det absolut värsta jag vet. Plus att när jag mår illa och framförallt när jag har ont i halsen är det enda jag kan tänka på vaniljglass. Det är så lent mot halsen och snällt mot magen. Åhh.
När man blir sjuk vill man alltid ha någon att skylla på och denna gång drog mamma vinstlotten. Hon kom hit från Sverige och drog med sig era smittande bakterier... Det konstiga är att hur sjuk jag än blir så var det ändå värt att ha henne här. 
Så nu tänker jag blunda, svära och drömma om den godaste glassen på jorden. 
Sweet dreams

Kommentera inlägget här :