The ones with the light

Ikväll var det äntligen dags för vår efterlängtade vårfest! Värme och lycka sprids i mig när jag tänker på alla våra fina vänner som tillbringade den här väldigt lyckade kvällen tillsammans med oss. Nu när våren är ordentligt insparkad och jag blivit spontant firad inför 20års dagen så får vi hoppas att ni där hemma i Sverige får känna på värmen, glädjen och allt annat som säger oss att ljusare tider är på väg. 
 
 
Jag är lite halvt medveten att jag har lampan tänd och datorn på men ögonlocken dras mot varandra som magneter och jag ger upp för att gå in i drömmarnas värld. 
Jag lägger in bilderna från vår magiska kväll imorgon - den som väntar på något gott...
 
Godnatt mina vänner och alla som jag känner

Kommentarer :

#1: Linnea

du ær så snygg min væn <3

Svar: Men gummsan då - du är snygg! <3
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :