Road to ride on

Som ung letar vi alla efter vår röst. Information proppas i oss från alla håll, hemmet berättar om hur saker ska vara medan skolan berättar om hur saker är, har varit och borde vara, och sedan har man sina vänner som berättar om hur saker frestar en till att vilja andra saker... Information som lagras hos oss och fyller våra huvuden, tankar och känslor med saker som kanske egentligen inte spelar någon roll. Men jag tror vi måste få utlopp för sandstormen inom oss, kanske genom att skriva, rita, sjunga, springa och skrika! Det måste ut på något sätt annars exploderar vi siffror och historiska fenomen.
Jag letar, precis som flera andra, efter min egen röst - och jäklar vad det är kul!
 
To all a good night
 

Kommentarer :

#1: Linnea

haha, du ær så søt!!
Ær det fræknar jag skådar på næsan?? :D

Svar: Mycket riktigt - jag har fått fräknar... Och inte få heller! Saknar dig gummsan <3
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :