Never gonna leave this bed

 
Jag vet verkligen inte hur man tar en powernap!
Jag och pappa kom hem från poolen redan efter lunch; dels för att det var såååå extremt varmt - som en bastu - och dels för att vi båda var trötta efter en sen kväll igår - dock väldigt värt det. Med luftkonditioneringen strömmande från fläktarna i hela huset lade pappa sig i soffan och jag tog med mig ett fruktfat och kröp ner i min säng för en powernap innan lunchen. Klockan är nu 23.15 och jag undrar yrvaket var dagen tog vägen... 
Jag skulle skypat med min saknade mamma, gått till gymmet, ehm ätit middag? Men nej, istället sov jag bort hela dagen och får nu nöja mig med torkad frukt till middag... Det konstiga är att jag kommer inte ha några problem att somna om och sova de timmar som är kvar av den här - för min del - 17 timmar långa natten.
And to all a good night
 

Kommentera inlägget här :